Děkujeme za parádní přístup během přípravy i průběhu veletrhu Profesia days 2013. Byli jsme moc spokojení s Vaším vstřícným a profesionálním jednáním a těšíme se na další spolupráci!
Veletrh Profesia days je díky širokému portfoliu uchazečů o zaměstnání vhodný téměř pro každou společnost, která na jednom místě může nabídnou své volné pozice, ale například i trainee programy pro absolventy. Díky dvoudennímu trvání tak může být osloveno velké množství potenciálních zaměstnanců. Společnost GE Money Bank je pravidelným účastníkem, protože se nám díky této příležtosti podařilo obsadit několik volných míst.
OKIN GROUP, a. s. se v rámci obsazování pozic kvalifikovanými zaměstnanci tohoto veletrhu zúčastnil a rozhodně ne bez úspěchu. Celý veletrh měl velmi bohatý program, který nabízel účastníkům mj. seznámení se s Assesment centrem, pomoc při sepsání životopisu či různé poradny při hledání zaměstnání. I vstup zdarma měl pomoci při obsazení přesně 7 969 volných pozic, které na veletrhu byly v nabídce. A právě pro naši Společnost byl tento veletrh tou pravou výzvou i díky loňské účasti 12 000 návštěvníků. OKIN GROUP, a. s. zde byl reprezentován jak týmem HR v čele s Ondřejem Rakem, J. Ptáčkovou, V. Žádníkovou a M. Pokorným, tak i z řad BUM, kde přispěli svou účastí A. Vichová, M. März a T.Šimek. Společně nabízeli účastníkům možnost pracovat pro Společnost v široké škále pozic. A jak se ukázalo, OKIN GROUP, a. s. byl pro návštěvníky velmi zajímavým a žádaným vystavovatelem. Stánek byl v podstatě stále v obležení zájemců. Celkově se sešlo přes 150 životopisů a na 90 kontaktních lístků od těch, kteří už neměli své CV u sebe, ale vzhledem k jejich zájmu o zaměstnání ve Společnosti, zanechali na sebe alespoň základní kontaktní informace a uvedli požadovanou pozici. Mnozí kandidáti i teď, týden po veletrhu, aktivně reagují a zasílají své CV s prosbou o práci. Zkrátka veškeré kanály, které byly dány k dispozici, byly řádně vytíženy. Návštěvníkům veletrhu se v rámci možností budeme také snažit dát zpětnou vazbu a relevantní kandidáty oslovovat s nabídkou možné spolupráce. A hlavní úspěch? Podařilo se nalézt velmi nadějné kandidáty na různé pozice, přičemž s některými byly přímo domluveny termíny pohovorů a jedna pozice byla již dokonce obsazena.
Ve dnech 24-25.10.2012 jsme se jako společnost Internet Mall, a.s. účastnili veletrhu práce Profesia days. Prezentovali jsme zde volné pozice pro kancelář v Holešovicích a také naše distribuční centrum v Horních Počernicích. Naším cílem bylo získat nové kandidáty a zároveň se prezentovat jako společnost novým potencionálním zákazníkům. Společně se mnou se veletrhu zúčastnily moje kolegyně Klára Navrátilová a Saša Kroupová. Společnost zde dále reprezentovali Marketingový ředitel Petr Král a Generální ředitel Marek Liška. Byli jsme velmi mile překvapení, kolik lidí mělo o naši společnost zájem. Neustále jsme měli u stánku frontu kandidátů. Již dnes jsme dali nabídku 3 kandidátům, které jsme na veletrhu poznali a s dalšími jsme v jednání. Veletrh nám také posloužil jako zdroj zpětné vazby našich zákazníků. V příštím roce máme v plánu zúčastnit se dalšího ročníku.
Společnost Penny Market s.r.o. se zúčastnila pracovního veletrhu Profesia days v roce 2012 poprvé. Velice pozitivně hodnotíme návštěvnost veletrhu a to, že jsme se mohli představit velkému množství potencionálních zájemců o zaměstnání. Nabízeli jsme volná pracovní místa, jak na centrále tak i na prodejnách. Více než 300 uchazečů vyplnilo naše dotazníky. Oceňujeme doprovodný program, v rámci kterého jsme měli možnost prezentovat naší firmu a uchazeči se mohli dozvědět, jaké jsou možnosti kariérního růstu, jaký máme systém zaškolení, benefitů a samozřejmě také něco z historie naší společnosti. Počet odevzdaných dotazníků nám potvrdil, že jsme v očích uchazečů atraktivním zaměstnavatelem a máme jim, co nabídnout. Díky tomuto veletrhu jsme rozšířili náš tým o další kolegy. Veletrh plánujeme navštívit i v dalším roce a doufáme, že opět obohatíme naše řady o kvalitní zaměstnance.
V roce 2012 se naše společnost Erwin Junker Grinding Technology a.s. poprvé zúčastnila pracovního veletrhu Profesia days. Organizátory celé akce bych pochválila za kvalitní služby a celý doprovodný program přednášek a workshopů, který byl i pro nás z HR zajímavý.
Bylo nám potěšením zúčastnit se Profesia days v Praze v dnech 19.-20.10.2011. Akce měla výborné oragnizační zabezpečení. Dále si ceníme odborné stránky veletrhu, která nám v naši práci v mnohém rozšířila obzory. Těšíme se na další účast na Vámi organizované veletrhu a přejeme Vám mnoho povedených akcí tohoto druhu!
Děkujeme moc za profesionální přístup a organizaci, vše proběhlo hladce. Byli jsme moc rádi za možnost využití přednášek na HR days. Co se týká kandidátů – samozřejmě, že ne všechny profily vyhovovali našim požadavkům, ale mnoho z nich ano, takže v tomto ohledu splnila naše účast cíl, se kterým jsme na veletrh šli.
Veletrhu Profesia Days jsme se rádi zúčastnili jako vystavovatelé. Byl profesionálně připravený. Byli jsme spokojeni jak s organizací a zajímavým programem, tak se zájmem účastníků.
Společnost Hays byla potěšena účastí na prvním ročníku veletrhu Profesia days v České republice. Nejenom celá organizace, ale i samotný průběh dvoudenního veletrhu probíhal velice hladce a na vysoké úrovni profesionality. Zajištěný program přednášek byl velkým přínosem, jak pro návštěvníky, tak pro vystavovatele. Pestrá marketingová kampaň ze strany organizátora zajistila velký počet návštěvníků, jenž naší personální agentuře přineslo spousty zajímavých kandidátů, ale především celkové zvýšení podvědomí o naší odbornosti v oboru lidských zdrojů a získávání specialistů.
Společnost BILLA se zúčastnila pracovního veletrhu Profesia days na základě předchozí zkušenosti ze Slovenska. Velmi kladně jsme hodnotili zejména bohatý odborný program s přednáškami a praktickými ukázkami na pódiu i v přednáškových místnostech, který byl připravený pro návštěvníky i odborný veletrh HR days pro specialisty z oboru, kde po celý den probíhaly přednášky zaměřené na zajímavá a aktuální témata. Společnost BILLA měla během těchto 2 dnů výjimečnou příležitost se prezentovat jako atraktivní zaměstnavatel a současně jsme měli velkou příležitost se osobně sejít s mnoha uchazeči o zaměstnání na jednom místě. Tým složený z manažerů oddělení prodeje a zástupců HR oddělení nabízel zájemcům 57 pracovních míst na prodejnách a 3 na centrále společnosti. Zájem o práci v naší společnosti byl opravdu velký, dotazníky si vyplnilo více jak 200 zájemců a další životopisy přicházely ještě nějakou dobu po ukončení veletrhu e-mailem. Kolegové z oddělení prodeje využili příležitosti a rovnou se zajímavými uchazeči dělali osobní pohovory. Z úst několika našich manažerů jsme slyšeli, že veletrh hodnotí jako velmi úspěšný, protože takové množství zájemců, kteří se díky Profesia days jak osobně na prodejnách, tak telefonicky, dotazovali na zaměstnání, dlouho nezažili. Díky veletrhu se nám podařilo do konce října obsadit několik pracovních míst na prodejnách a jedno na centrále společnosti. Pracovní veletrh Profesia days předčil naše očekávání a rozhodně se na něj v roce 2012 opět chystáme.
Zástupci společnosti Škoda Auto se účastnili Profesia Days 2011 a nabízeli pracovní příležitost jak pro čerstvé absolventy, tak i experty s praxí. Náboráři měli možnost vést řadu zajímavých pohovorů s uchazeči a získali mnoho zajímavých CV. Pozitivně hodnotí velký počet uchazečů i skvělou organizaci ze strany firmy Profesia.